Waar komt de afgunst vandaan?

Het is mij volstrekt onduidelijk waarom een 3tal personen hier op Ekudos al hun tijd steken in het stalken van mij zonder ook maar 1x inhoudelijk in te gaan op de ideeen die ik heb betreffende de 4e dimensie; tijd. Wat mij voornamelijk stoort aan hun wijze van reageren is dat een ander idee over de dimensie tijd voor hen niet kan of zelfs mag bestaan. Goed, ik heb het al vaker gezegd, ik zie de tijdsdimensie letterlijk als een ruimtelijke dimensie.  Nu is een discussie voeren over de dimensie tijd niet direct een heel eenvoudig onderwerp. Tijd is tot op heden voornamelijk een wiskundige dimensie waarbij de huidige wetenschap nog lang niet alles weet. We weten enkel hoe we tijd kunnen meten middels bijvoorbeeld een klok en kunnen verschillende tijden en tijdsverschillen in wiskundige kadertjes plaatsen. Maar verder dan het idee dat tijd een wiskundige dimensie is komen we in de discussie die ik wil aangaan niet. Een reaguurder noemde een dimensie een “getal”. Wel, dat is wel erg kort door de bocht, ook als we geen getallen hadden gehad bestonden er gewoon nog steeds minimaal 4 dimensies.

Ik denk dat ik ook redelijk heb uitgelegd hoe je de dimensie tijd kunt leren zien. Laat ik het anders zeggen, ik heb uitgelegd hoe ik de dimensie tijd zie. Letterlijk en figuurlijk.  De vraag die ik dan stel aan mijn reaguurders is niet of ze het wel of niet met mij eens zijn. De vraag is; Begrijpen jullie hoe ik tijd zie? En als je dat begrijpt vertel me dan ook waarom dat fout zou zijn?

Simpelweg herhalen dat je volgens de wetenschap de tijdsdimensie niet kunt zien is niet voldoende. Als je mijn teksten immers zou lezen dan zou je ook moeten begrijpen dat je ook op een geheel andere manier naar de tijd zou kunnen kijken. Is het dan domme afgunst dat deze 3 heren niet in staat zijn om ook eens iets van hun eigen ideeen te vertellen? Kunnen ze werkelijk niets anders dan domweg herhalen wat iedereen altijd maar verteld wordt? Het gaat mij niet eens over het goed of fout van mijn idee. De vraag is enkel of men begrijpt hoe ik tijd zie. En zo niet, vertel me dan wát je niet begrijpt?

 

 

2 Reacties op “Waar komt de afgunst vandaan?

  1. Nee, laten we domweg herhalen wat jij iedereen altijd vertelt, da’s dan de logische keuze zeker?

  2. Dank voor je reactie. De meest logische keus is dat je verder niet meer reageert en dat ik mijn standpunt blijf herhalen.

Geef een reactie

