Zijn al die mensen die zeggen dat ze Einstein begrijpen leugenaars?

Laat ik het maar kort houden. Iedereen die beweert dat hij of zij de relativiteitstheorie heeft begrepen en niet inziet dat deze theorie fout is is een leugenaar. Meer kan ik er niet van maken. De overige lezers kunnen zich troosten met de gedachte dat ze wellicht hun best hebben gedaan om iets van deze theorie te begrijpen en daar ook een zeker geloof in kunnen hebben maar helaas, jullie worden voor de gek gehouden door een stelletje amateurs die werkelijk geen kaas gegeten hebben van de ruimtetijd of anders gezegd de 4e dimensie.

Mijn visie op de theorie van Einstein heb ik al vaker verteld maar blijkbaar is een normale discussie niet mogelijk. Het blijkt zelfs onmogelijk om gewoon op een normale manier van gedachte te wisselen zonder dat er een strijd ontstaat wie dan wel weer de slimste of het meest bijdehand kan zijn. Einstein heeft wel degelijk iets bewezen wat hij zelf niet in de gaten had, de tijd was er in zijn tijd niet rijp voor.  Wat Einstein letterlijk bewezen heeft maar wat op e.a. manier niet wil doordringen bij de mensen die wellicht verdwaalt zijn geraakt in zijn theorie is dat iedere massa een snelheid heeft door de ruimtetijd die gelijk is aan de lichtsnelheid.

Misschien is het voor de mens niet goed voor te stellen dat er naast een relatieve snelheid die massa’s onderling kunnen hebben ook nog zoiets als een absolute snelheid is welke de snelheid van massa is doo0r de ruimtetijd. Nu weet ik bij voorbaat al dat mijn vaste reaguurders op Ekudos het nimmer en te nooit  met mij eens zullen worden. Dat doet overigens ook helemaal niet ter zake. De tijd is geduldig en zal hun eigen onwetendheid uiteindelijk wel aantonen.  Dus nog maar een keertje dan;  Als iemand beweerd dat hij of zij de relativiteitstheorie heeft begrepen zonder daarbij te kunnen zeggen wat er fout is aan deze theorie dan heb je met een leugenaar of wellicht een verdwaalde geest te maken. Laten we het er dan maar op houden dat ze verdwaalt zijn, ze weten niet beter maar ik zou ze in ieder geval niet geloven.. Tenzij je natuurlijk liever bezig bent met religie in plaats van wetenschap.

 

Een Reactie op “Zijn al die mensen die zeggen dat ze Einstein begrijpen leugenaars?

  1. Inderdaad, ik irriteer me een beetje.. 🙂

Geef een reactie

